<3






Tack för igår bästo<3 Hade supermysigt, vi åt tacos, kollade fotbollen, gick en promenad och pratade igenom livet i stora drag! Älskar dej!

Idag då så har jag pluggat, pluggat, ätit och nu pluggar jag igen. Fick reda på att vi hade psykologi-begreppsprov i fredags och vi har det på måndag?!? Man kan ju inte ha bara helgen på sig att plugga, helt sjukt. Ja men redig som jag är så pluggar jag väl till det och njuter lite av solen. För vi 17.25 ska jag parkera utanför Lisa för vi ska bege oss in mot staden med några fina flickor och äta. Sen åker vi vidare till Erika där spel/film/mys väntar! Alltid lika kul med dessa tjejer och blir nog inte sämre ikväll.


+ att när jag vaknade i morse så var det utav denna varelsen som var högt och
lågt i hela rummet -.-





//madde



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0