Fredag = helg!


Å nu har jag helg och det är underbart! Förstår inte att det redan har gått en vecka till och en dag närmare Spanien, woho! Men de e väl ändå ganska långt kvar, men ja idag har det varit en tuff dag, började med psykologi prov och det gick bra, sen fortsatte dagen med andra onödiga lektioner och att ha TE09b en fredagseftermiddag måste vara tufft, vi fick inte gjort mycket idag på engelskan precis... Men är man trött och bara skrattar så gör man de och det är väl skönt att vi är glada och positiva! Har precis ätit mat och snart somnar jag nog skulle jag tro, men får inte somna nu för då lär jag aldrig somna ikväll sen och det kan bli väldigt tufft, så jag får allt behärska mig och göra något annat. Ska försöka få igång den andra bloggen jag startat och uppdatera den lite, men den får inte inte se än, klar e den men nja vi dröjer nog lite på den...

Nu ska jag försöka göra något här i livet innan det  är idol och mat igen ;]

//madde



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0