Hej hopp vad roligt man kan ha!


Skolan är över för idag och jag är slut som vanligt. Vi hade natur, kemi, fysik, matte, engelska & psykologi. Måste säga att denna dagen är en mördardag, men ändå tur att det är på en måndag så inte på en onsdag eller på en torsdag! På psykologin så åkte jag, Maria och Alexandra ner till stan och gjorde vårt experiment inom socialpsykologi. Jag fick vara den som utförde det medan det andra filmade. Jag gick på stan och när jag mötte en person vände jag om och följde efter personen. När personen märkte att jag gick likadant, ganska närma och  ja när de märkte att jag gick precis intill dem så blev de chockade. En sa: "Va fan vill du?", "Hoppsan!", "huh?". Ja några kommentarer jag fick höra, askul vare, så om ni inte har något för er så kan ni ju testa det och se reaktionen :)

Nu ska jag fortsätta med psykologin som ska vara inlämnad senaste kl 23:59 idag och sen lite engelska och natur! Hej hopp vilken rolig eftermiddag/kväll jag kommer ha!

//madde



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0