HJÄLP!







Lite morgonbilder där ja. Det är så underbart fint nu på mornarna att man nästan vill gå upp så tidigt, jag gick upp samma tid som alltid, 06.23 och jag han med bussen so vanligt och allt var väl som vanligt. Vi hade lektioner, slutade 1 h för tidigt, men är man inte ambitiös och sitter kvar (var tvungen eftersom det inte går några bussar hit ut så ofta eftersom jag bor där jag bor) jag gör mina läxor, några iallafall men mycket kvar ändå... 
Det var dagen i stora drag, nu ska jag försöka få tag på Jacob så jag kan planera min tid om när vi ska träna och när jag ska plugga och allt det där som jag inte orkar.

Men mitt största problem just nu är spotify som inte vill som jag, för när en låt har spelats så fortsätter den inte med nästa. Är det så för er med?!?! Det är lite frustrerande kan jag meddela! Hur åtgärdar man det?

//madde



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0