Kommer ni ihåg...


Dagen är nästan över, iallafall skoldagen och jag har nu några läxor att göra + en psykologi inlämning att göra... Det sista lät ganska tungt, men jag tycker att psykologi är intressant så det ska nog gå bra. På torsdag så slipper vi psykologi lektionen på morgonen för med än hälften har orientering så jag börjar inte förrens vid 11! Underbart i min mening fast har ju orientering från kl. 12 och framåt, men det är lite kul det med :) 
Imorgon då är det skolfoto som gäller, lika spännande varje gång, kommer ni ihåg när vi var små och skulle ta skolfotot. Vad skulle man ha på sig, hur skulle håret se ut, vad kommer alla andra ha på sig? Och sen när man fick korten så bytte man med alla andra, jag har ganska många bilder här hemma på söta människor från de var små! Den känslan när man tittar på dom korten är att man var så fri när man var liten, man levde livet, det gör jag nu med men inte på samma sätt, det fanns då inga krav utan livet flöt på som ingenting. Men nu ska jag ta och leva livet!





//madde



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0