Läget just nu;




Ja visst har jag det trevligt här hemma... Matteboken är den som underhåller mig just nu, men det är relativt lätt, så jag hoppas att provet på torsdag ska gå och att jag lyckas med ett VG i Matte B. Men hoppas kan man ju. Har pratat med både Erika och Alexandra idag, Erika undrade om Sandahl fick låna min grammatik bok och snäll som jag är så fick ha självklart göra de, Alexandra ville att jag skulle komma på psykologin, men så är inte fallet idag. Vi får ta det på torsdag ;] 

Så idag är jag alltså sjuk, näsan bara rinner snyter mig en gång i kvarten... Hostar gör jag med, halsen ja den känns väl rätt så bra men inte hundra. Det var en lägesrapport hur läget ligger till just nu, kommer förhoppningsvis en lite senare som låter lite mer lovande!

//madde



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0