Make a memory


Här sitter jag och gör lite CAD, är tvungen känns det som, vore skönt att få första uppgiften klar snart. Annars så är livet bra, förkylningen vill inte direkt ge med sig så har fått medicin för det nu - äntligen! Så förhoppningsvis så slipper jag gå upp 5 gr på natten för att jag inte kan andas, skönt att slippa det eftersom jag har haft det så ett tag nu...
Idag då var jag med på idrotten för andra gången denna terminen, har ju varit sjuk dom andra gångerna + att vi bara har idrott en gång i veckan. Vi hade intensiv intrevaller och jag kan lova er att det kändes, helt slut var jag och det säger jag nog inte bara för mig utan för de andra som var med också, kan inte det bästa när man legat förkyld i 3 veckor innan men jag kände att jag var tvungen och envis som jag är så var jag med. Skönt att ha det gjort iallafall känns så skönt efteråt. Imorgon är det då den årliga orienteringen uppe på berget, blir nog B eller C banan iår, vi får se vad min kropp orkar imorgon :)
Nu ska jag ta tag i lite psykologi och varför inte lite svenska kanske? Ja det får vi suga på en stund, får nog först få i mig något att äta och kanske något annat kommer i vägen istället för att plugga, ja vem vet?

Några myslåtar som jag trivs med just nu :)




//madde



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0