Orientering :)


Orienteringen Ht -10 är nu avklarad och jag njuter även om det var tufft. Sprang med kanonsprutan Sofie och vi tog alla kontroller men villade bort oss ett antal gånger i skogen + all gegga, men bra kämpat hörru!  Nu har jag duschat och ätit, känner att mina ben inte kommer bära mig särskilt långt mer idag, men har även träning ikväll i 3 h. Så man får inte klaga, utan träning är bra och positivt! Men imorgon kommer jag inte kunna gå, men det problemet tar vi imorgon och så ser jag fram emot en alldeles underbart jobbig träning ikväll istället ;)
Så nu tar jag mig nog till sängen, sover någon timme eller två sen tar jag tag i psykologin om jag hinner och sen är det träningen!





//madde



Kommentarer
Postat av: S O F I E

kanon bra hörru :)

2010-09-23 @ 16:29:13
URL: http://sssofiejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0