Papperfyllt skåp!




Ja när jag kom till skåpet imorse öppnade jag lika försiktigt som vanligt och ja jag blev väldigt överraskad kan man säga! Fast jag och Emma skratta så vi knappt inte kunde stå, så det var en härlig start på morgonen! Det som jag blev så överraskad över var att hela mitt skåp var fullt med papper, trodde aldrig allt något sånt skulle hända men man slutas aldrig förvånas av TE09b!  
Tack ni som bidrog med denna överraskning :D
Rätt mätt efter potatis och biffar så nu ska jag ta tag i jaa, engelskan kanske? Eller psykologin, blev ju inget prov idag eftersom hon inte orkade ta med sig proven till lektionen så vi får ta det provet imorrn istället, jag som kände mig förberedd och så fick vi inget prov. Men vi hade iallafall matteprovet idag och JA det var svårt! Usch då, vi får väl se hur det gick och så får vi hoppas att jag får VG i matte b iaf! 

//madde



Kommentarer
Postat av: erika

hahahahahaha, varsågod :D fatta vad skönt det var att få göra sådär med alla anteckningar, helt otroligt! :D

2010-09-09 @ 18:02:53
URL: http://ikkka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0