sjukling kanske?


Dagen startade vid 08.15 då jag steg upp motvilligt och stressade mig igenom morgonen sen vid 09.00 träffade jag Jacob och vi åkte vidare mot Skövde där det var träning för Micke. Vi började vid 10, sen lunch vid 13 och sen fortsatte vid tills klockan blev 16.00 Då var jag helt slut och orkade knappt inte ta ett steg till, magen krampade och min förkylning ville inte vara med mej. Vi åkte hemåt igen,  nu har jag ätit, pratat med Alexandra och tittat TV. Imorgon blir jag dock hemma, mår inte superbra precis, så får vara hemma och friskna till lite granna och så får vi se om jag kan gå på tisdag istället :] Men jag får ju skylla mig själv när jag tränar med förkylning, för den blir ju inte bättre av att träna precis...

igår hade jag förövrigt en bra dag, pluggade och sen åkte jag till Lisa och vi tog sedan våra mopeder när Emma hade kommit och fortsatte vi till Erika och våran färd mot Gondolino i den stora staden där Jessica & Kajsa befann sig. vi åkt god mat, skrattade, pratade och hade det mysigt. Sen åkte vi vidare i kylan hem till Erika där vi spelade spel & kollade film. Tack för en kanon-kväll flickor! <3

Nu ska jag sova för det svider i mina ögon och näsan bara rinner, jag vet det låter jättemysigt hoppas ni är riktigt avundsjuka nu! 

//madde



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0