You've got a friend


Hej på er alla glada! Jag känner att jag är väldigt trött efter denna dagen, har ju som sagt varit nere i Örkeljunga hos en alternativläkare. Men just nu orkar jag inte ta allt han sa utan det får vi ta en annan gång då jag har tid och ork. Men nu behöver jag göra psykologi egentligen men tror att jag skippar det och gör mig redo för lite träning istället för det kan behövas! Även om min förkylning inte är på topp så måste jag verkligen träna, kan inte sitta hemma mer och uggla! Imorgon är det iallafall så här att jag ska till skolan, göra mitt psykologiprov och sen går jag på resten av lektionerna och sist men inte minst så är det helg! I helgen då är det tävling som gäller men först Ålle!

//madde



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0