26 april






Några bilder som beskriver våren

Nu var det ett tag sen sist jag skrev, det har varit påsklov och jag har haft det mycket bra, dock tycker jag att det kunde varit en vecka till :) Denna vacken blir lugn för mig iallafall i skolan;

Mån; ledig
Tid; 8.00 - 12.20
Ons; 8.00 - 10.35
Tors; 11.00 - 14.40
Fre; ledig pga inga lektioner

Så jag har en rätt go veckan, ska hinna med lite allt möjligt här hemma, saker ska fixas, mejla, gå några promenader, be mormor om hjälp ang SM-kläderna, träna och klippa mig ska jag cokså hinna med innan jag sticker upp till Enköping för Nordiska Mästerskapen. Blir nog en kanonvecka för min del hoppas jag, resterande vad som är kvar iallafall.
Nu ska jag kolla 90210 och sen sova för natten :)

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0