Återbesök




Då är måndagen snart över och duschen kallar på mig. Började vid 09.35 och slutade vid 13.10, helt okej dag måste jag säga :) När jag kom hem lagade jag mat, har även suttit vid datorn och kollat tv. Känns som om jag är rätt trött nu i dessa tider, är väl inte riktigt van vid att det är ljust än men det kommer väl. Riktigt skönt är det iallafall med lite ljus på tillvaron!
Imorgon är det även meningen att alla elevambassadörer ska vara närvarande vid någon utmärkelse teknikprogrammet får, jag skulle åkt till Vara antagligen. Men imorgon åker jag till Jönköping för återbesök hos läkaren och så får vi se vad hon säger, spännande. Men lycka till nu alla elevambassadörer, visa nu vad vi går för ;)

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0