Fredag = den lediga dagen


Idag har jag min lediga dag, riktigt skönt faktiskt att kunna sova ut till kl 11.30, gå upp och äta frukost i snigelfart. Har hämtat Henrik vid bussen, lagat mat och väntar nu på att någon ska komma och kolla på vår diskmaskin. För den är ur funktion! Förstår ni hur jobbigt det är att diska? Det första jag gjorde när jag ätit frukost var att diska, både morgonens disk från hela familjen och från igår, suck. Så diska har jag även gjort idag, riktigt tråkigt. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kanske åka en sväng till Skövde? Med någon? Själv? Ja det är frågan, får väl fråga runt lite och se om det är någon som är lite sugen. Ikväll är det ju Ålle, har ju tävling imorgon så ikväll blir det antagligen en hemmakväll eller om jag åker in en sväng och kollar läget, den som lever får se.

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0