Let me entertaain you!


Idag är ju då min dag då jag inte har några lektioner så jag har faktiskt hunnit med ganska mycket idag!

- Gick upp kl 11.15
- Åt frukost
- Bakade muffins och silviakaka till helgens utbildning
- Damsuget hela huset!
- Diska (våran diskmaskin är sönder...)
- Lagat mat
- Plockat blommor

Ja det är vad jag har gjort hittills idag. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen göra mig lite fin för att åka till Skövde och kolla på Let me entertain you! Blir nog superbra, hoppas ni får en lika bra kväll som jag!



//madde



Kommentarer
Postat av: Rikardlive

Excellent site. It was pleasant to me.

2011-05-24 @ 09:48:02
URL: http://rikardlive.bloglabel.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0