28 februari


Jo men här var vi uppdaterade ser jag, har blivit fruktansvärt dålig på det just nu, men det har som sagt varit fullt upp med både de ena och de andra. Har hunnit med att träna, plugga, varit på 50-års kalas, varit i Skövde, Skara, Tidaholm, Fröjered, Karlstad, ja lite av varje helt enkelt. Men nu blir det dags för mig att plugga matte även om det är pest och pina så är jag tvungen, matte c tenta på torsdag och jag kan väl inte mer än det grundliga. Så tar tag i lite matte nu, måste bara ha något i mig som kan pigga upp mig lite, för så seg som jag är, så kommer jag inte få mycket gjort inte.







Jo, jag längtar allt tillbaka till Hovfjället!

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0