Detox!


Så nu är jag hemma och i Jönköping så gick det väl bra. Fick hålfotsinlägg för benhinnerna och för kroppen så blir det diet! Kommer i två veckor framöver att äta purjolök- och potatissoppa, keso, finn crisp, avacado, grönsaker, frukt, smooties. Jag får inte äta bröd, mjöl, mjölkprodukter, kött, potatis, bröd, ingenting sånt. Så NU blir det hårda pix, men bättre ska jag bli! Så det känns ganska motiverat faktiskt. Så har nu gjort iordning en smootie bestående utav blåbär, hallon och banan, och även finn crisp med keso på, så det får bli min kvällsmat.
Så nu kommer ni att få fälja mig mot ett bättre liv! Kommer nog komma en hel del tips ang. detoxmetoden som det så fint heter :)

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0