Överraskningar!


Nu är jag vaken och mår toppen. Igår var det 18-års fest för Simon och Anders, kan inget annat säga att jag hade det grymt kul, träffade massa saknat folk, dansade natten lång och bara släppte allt och levde i nuet. Det var riktigt skönt, så tack alla ni som gjorde min kväll så att den blev perfekt, speciellt tack till Simon och Anders!
Idag känner jag av att jag dansade som en galning igår, har träningsvärk i mina vader och det gör alltid lika ont. Men snart så beger jag mig emot staden där det är dans :)
Fick en jätte överraskning igår också, för innan jag skulle till Vartofta så skulle vi äta hos mormor. När jag öppnar dörren så står mina kusiner från skåne där, shit vad paff jag blev! Älskar överraskningar och detta var helt oväntad, men riktigt kul :)

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0