19 januari


Ja här var jag uppdaterad idag (eller inte) men nu är jag iallafall hemma efter en heldag med elevambassadörerna. Har fixat massa inför imorgon, stolarna är iordning i Odenhallen, alla lappar är uppe och ja det mesta är väl fixat. Nu väntar vi bara på imorgon då det hela kommer att framföras :) Jag kommer att vara guide under dagen så kommer väl att springa runt på gymnasiet lite överallt.
Nu blir det till att plugga stenhårt ikväll pga provet på fredag och sen så är det ju träning imorgon, så ikväll gäller det. Suck, inget vidare att plugga men vad gör man inte... Gjorde även fysikprovet idag, eller labben som vi hade prov på. Det gick skitkasst! Usch, vill inte tänka på det så dåligt det gick :( Men nu har jag ingen mer fysik i hela mitt liv, så ja är lyyyyycklig för det ändå :D

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0