3 januari 2011


Nu har det nya året börjat och vi alla börjar väl känna oss lite bekväma med det. Jag tillbringade min nyår först hos Johanna med supergod mat och trevligt sällskap. Sen åkte vi taxi ner till Johan där det var förfest som blev väldigt lyckad, tack alla som bidrog till den! Sen vidare ner till Dagnys. Så det var min nyår och 2010 är därmed avslutat.













Bilderna är tagna från Chanel & Emma.


Under de senaste dagarna har jag inte gjort någonting, försökt att koppla bort mig från allt och bara varit hemma och njutit av ledigheten. Det är helt underbart att få ledigt från skola och hinna med att pyssla om sig själv lite :)
Jag borde egentligen plugga lite inför skolan som börjar om snart en vecka. Detta lovet har gått otroligt fort och fortare ska vårterminen gå!

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0