3 veckor kvar!




För några år sedan satt jag i en lägenhet i Malmö och firade min födelsedag med världens bästa morfar, saknar dig! <3

Idag är det exakt 3 veckor tills jag fyller 18! Helt sjukt vad tiden går, jag fyllde ju precis 17. Men vad skönt det ska bli, på något sätt så är det som en milstolpe i livet. Känslan jag har just nu är att jag är lycklig över att snart, riktigt snart fylla 18. Det är en stor siffra och ju mer jag tänker på det besto mer upprymd blir jag. Längtan är stor över något som inte alls är långt bort just nu, endast 3 veckor, inte ens 1 månad. Det är inte längesen det var julafton, men det var det för snart 1 månad sen och det är inte alls längesen. Så snart är dagen här! :D

//madde


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh, vad söt du är på bilden! :D

2011-01-18 @ 20:38:27
URL: http://mariacavalli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0