Dansen har stor betydelse




Jag vill dansa, dansa och åter igen dansa! Att få känna känslan av att röra på kroppen till musik, den känslan vill jag uppleva nu. Men pga min benhinneinflammation så får jag inte det, det är inget vidare att ha det kan jag lova för läkaren sa att det enda som hjälper är vila och jag som nu efter 5 veckors vila börjar få krupp. Hon sa att minst 2 månader, det är ingen höjdare kan jag lova er. Men tills  på torsdag ska jag vila iallafall, sen klarar jag inte längre! Jag måste få dansa och uppleva känslan och stämningen! Jag saknar det så otroligt mycket att jag inte kan beskriva mina känslor, det är fruktansvärt! Bilden beskriver den glädjen jag har till dansen och jag är oerhört tacksam för att jag har det som intresse :)

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0