Fredag hela dagen lång


Ja då är denna veckan slut och jag är hur trött som helst, det får bli en lugn kväll ikväll för i helgen så är det läger i Skövde. Så får väl kanske inte vila så mycket i helgen, två heldagar som väntar :) Ser fram emot att få träffa alla igen och få dansa hela helgen är ju inte heller fel!
Idag ahr det då varit en ganska dryg dag, började med massaage där vi gick igenom ben och muskler i kroppen. Sen svenskan som gick snabbt. På håltimman så hade jag körlektion, vi hade stadskörning och det gick bra :) Sist väntade jag på kemin, medans nästan hela klassen åkte hem gick jag dit eftersom jag ska göra kursprov för att få VG. Men jobba väl inte överdrivet mycket precis så det var slösande med tid, men hade en trevlig stund ändå :)

Nu blir det lite fågelplugg, sen ska jag ta ett bubbelbad & mysa med mig själv och sist let´s dance med familjen :)

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0