I can do it!


Hemma efter en helhelg i Skövde, har varit riktigt kul och mycket träning har det blivit. Behövdes verkligen :) Så nu är man på topp igen efter denna helgen och nästa helg är det första tävlingen i Sävsjö. Som kommer direktsändas på webben, så vem som helst kan kolla, smidigt ju!
Nu är det dags för mig att plugga fysik, eftersom det är prov imorgon. Sen så ska jag sova ändå tills klockan 06.23 imorgonbitti då skolan drar igång. + att det är sista veckan med höstterminens schema och jag kan inte vara annat än lycklig nu :D Men att ha 4 prov, 1 läxa och 1 inlämning det suger :(
Men om jag klarar denna veckan, då klarar jag allt sen!

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0