Min dag i stora drag


Hemma efter en dag som har gått snabbt enligt mig. Fysiken gick väl okej, får väl se, det var ändå ganska lätt :) Matten var det segaste idag men det flöt väl på som vanligt. Massagen var det skönaste på dagen, vi hade det sist och det är verkligen jättekul att massera. Tycker om att få men även att ge, så det är kanske något sådant man ska bli? Ja vem vet, men ändå väldigt skönt att ha det sist på dagen då man kan koppla av och bara få va. Tack Hanna för massagen, mycket bra! :)
Nu är det dags för mig att plugga fåglar och jag känner just nu, varför ska jag kunna 48 stycken fåglar för? Räcker väl att jag kan blåmes, domherre, skata - jag dom vanliga som sitter utanför fönstret. Varför ska jag då kunna varfågel, vattenrall, morkulla? Ja ni hör ju på namnen att det känns helt vrickat... Men det är väl bara att lära sig dem och sen så glömma bort dom på onsdag igen.

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0