Min enastående dag!


Hej på er! Den fruktade dagen är nu över, skolan gick väl bra. Skoj att träffa alla igen, alla leenden som bara sprudlade även om skolan är jobbig så lyfter ett leende vardagen oerhört mycket! Fick dock reda på att nästa vecka så är det 2 fysikprov, 2 natuprov, 1 kemiprov + en matteinlämning - tungt! Men det dka väl gå det med, får väl plugga ihjäl mig nu under denna veckan och nästa för i helgen så är det äntligen träningshelg! Sen så börjar ju vårterminen och det är något som jag ser fram emot, mitt schema (som det ser ut idag) är helt fantastiskt bra emot det jag har nu, så det kommer bli en höjdare att börja VT 2011 :)

Gick senare vidare mot jobbet där det var lugnt idag, började med att packa upp massa pjäxor, så kom in och köp pjäxor nu! :D Har väl varit hemma nu i 40 min och det luktar spagetti & köttfärssås i huset - mums, Så dags för lite krubb!

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0