Tid för annat


Hej på er! Har inte hunnit med bloggen nu på ett tag. Men tävlingen gick ganska bra ändå trots att jag inte tävlade med Jacob pga att han var sjuk, så jag tävlade med Daniel istället. Vi kom på en 5:e plats utav 35 st par i buggen, så det får jag vara nöjd med :) Sen tävlade vi även i dubbeln där vi blev 4:a, inte nöjd med det alls, men det är så det är.
Idag har det då varit skola och det har väl gått bra, har inte varit några större problem så blir att gå tillbaka imorgon med samma inställning som jag hade idag :) Kommer nog inte var så uppdaterad här just nu, för att skolan och körkortet kommer i första hand. Då blir bloggen lidande, så jag får ta tag i allt annat nu och så hörs vi väl när jag har tid helt enkelt :)

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0