Toppendag :)


Snart är då denna dagen över och jag har hunnit med riskettan, pluggat teori, kollat längdskidor, ätit och nu så ska upp till köket och skala potatis som vi ska ha här ikväll :) Efter det eller rättare sagt om 20 min så är det skidskytte, så då bänkar jag mig i soffan med en apelsin och hoppas på svensk framgång! Annars är det ju ingen höjdare att kolla, hoppas det blir sådär extra spännande och att dom kommer bland dom främsta. Man kan ju aldrig veta med skidskyttarna, antingen så har dom en katastofdag och inget funkar, eller så är det en toppendag och allt bara går som en dans! Så hoppas jag på att det går iallafall, alltså en toppendag :)

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0