Trettondagsafton :)


Nu sitter jag här då igen, ska försöka slänga upp någon sorts återblick utav året i form utav bilder och kanske lite text. Men det får jag ta tag i imorgon då jag är helt ledig förutom kvällen då det bär av till Hanna för tjejkväll. Ska blir skönt att få en liten ledig dag där jag kan gå upp hur sent som helst och inte behöva oroa mig över något som kallas tid. Imorgon är det avkoppling som gäller, kanske går ut en sväng om mina benhinnor klarar det :)
Det är ju som sagt trettondagsafton idag, vi har bekanta här och medan de bastade så gjorde jag maten, blev väldigt bra. Så nu är det dags för efterätten som blir ännu bättre! :)

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0