Nu tar jag mitt pick och pack!


Nu kör vi, de sista dagarna är här och jag är väldigt lycklig! En ynka inlämning och ett prov kvar, bara att göra känns det som, finns inte så mycket att tveka på. Imorgon är det fix inför studenten i Odenhallen, sen vidare ner på stan för studentpresent, hem och plugga och sist åker jag till Vartoftaskolan för att tillbringa kvällen där på temakvällen :)
Jag har det ganska gött nu inte en ENDA lektion kvar i 2:an - helt otroligt. Så himla skönt måste jag bara säga, så nu ska jag ta mitt pick och pack och gå till sängen för en välbehövlig sömn.

Bilder kommer från SM och från kidnappningen av Martin Erkenborn ;)

//madde


Kommentarer
Postat av: S O F I E

ja det ska bli underbart kul :D pusspådig!

2011-06-12 @ 10:49:13
URL: http://sssofiejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0