18 - 20 mars


Nu är alla konserter över och tråkigt är det allt. Känns tomt att inte ha något mer rep eller konsert med gänget. Ni har varit helt fantastiska alla ni, jättekul har vi haft! Inte minst i fredags när det var efterfest på Terrassen, ni är oslagbara!
Kom hem vid 03.00 på natten till lördagen, hade då ägnat mig med att köra hem folk och varit hos David som fyllt 18 år, grattis :) Igår då var jag i Åsarp på kvällen och på dagen ägnade jag dagen till något, försöker komma på vad jag gjorde men har tillfällig minnesförlust just nu. Jaja, jag kommer väl på det med, men idag har jag varit ännu en dag i Åsarp, lyssnat på Joakim Lundqvist - verkligen en inspirerande människa. Har även varit ute lite i solen, skönt med lite sol äntligen :) Nu ska jag ta och duscha sen så får det bli sängen för min del, är riktigt trött efter veckan och det gör ingenting att jag har sovmorgon + bilen imorgon heller. Nu är det snart måndag - nu kör vi!

Tisdagens väder gör det inte sämre heller :)



//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0