Sjukling


Hej på er!

Nu har jag äntligen orken att skriva något här. Vaknade inatt och kände att magen inte var på topp, legat vaken hela natten och vid 06.00 imorse var den helt tom. Så har tillbringat min dag i sängen, skulle gå upp i förmiddags men kom inte så långt, eftersom jag inte hade fått i mig någon näring så började det flimra och svarta framför ögonen - jag svimmade. Det var läskigt kan jag lova, har aldrig gjort det förut. Usch då!
Har iallafall fått i mig tre muggar blåbärssoppa idag och det får nog bli en till snart. Känslan av att vara tom i hela magen eller inte ha någon ork till att gå upp ur sängen, det är tråkigt. Är så rastlös som man kan bli! Så nu vet ni hur jag har det en fredagskväll som denna. Hoppas ni har det mycket bättre än mig iaf!

//madde


Kommentarer
Postat av: S O F I E

krya på dig!<3

2011-03-11 @ 20:03:29
URL: http://sssofiejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0