30 maj

Nu kan det vara såhär att jag bara har;
- 2 prov och 1 inlämning kvar! Helt fantastiskt underbart är det, kan inte riktigt förstå det än.
- 6 dagar kvar i skolan, det är mer än underbart.
Har gått klart i skolan för denna veckan nu, går i skolan igen den 7:de juni - wie :D Så nu blir det till att steka i solen, ha sista träningen inför SM som är i helgen i Norrköping. Lite spänd är jag allt men det ska bli fruktansvärt roligt., så nu är det bara att vänta på att det ska bli torsdag för då bär det av!
~
Har precis kommit hem från den årliga vårkonserten med Västerhöjds musikgymnasie  i Skövde, alltid lika bra. Speciellt efter, man kommer ut där och alla blivande studenter gråter av lycka. Jag blir nästan lite gråtfärdig själv, tänk snart är det bara ett år kvar. Vart har tiden tagit vägen? Vad händer sen? Ja det är många frågor jag inte har svar på än, men förhoppningsvis har snart. Men nu vill jag bara njuta det sista som är kvar av denna terminen och blicka framåt mot det sista året - för det kommer bli fantastiskt bra!
//madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0