Back to reality


Hej på er! Har nu kommit hem från Spanien och kommit in i rutinerna igen, vi landade i måndags efter ha varit där en vecka. Underbart har det varit, lite blandat väder på moln, regn och såklart sol, så har hunnit med lite annat också än bara sol och bad. Var på fotboll (Malaga spelade), varit på marknad och varit uppe i en by som heter Mijas, jättemysigt! Bilder kommer när min dator vill fungera igen, förtillfället är den ur funktion, den startar men inte mer än så. Får väl ta och lämna in den, men måste spara över några grejer så att det inte försvinner (däribland mitt hus i cad c, det får bara inte försvinna!), men annars är livet bra.

Idag gjorde vi eng speaking, skönt att ha det gjort faktiskt. Så nu kan jag andas ut, eller snart iallafall, har matte c nationella på fredag så efter det så kan jag andas ut. Men sen är det mycket annat som är på gång, projektarbetet, lite mer matte och mycket träningar nu inför SM som är om 2 veckor! Helt insane, inte långt kvar nu, extremt skönt faktiskt men till hösten är jag 3:a. Har inte riktigt insett detta än, men det kommer jag väl förhoppningsvis.

//madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0